„Pierwsze efekty sprzedażowe są bardzo obiecujące. Dziennie bank otwiera od 800 do 1.200 kont. Jest to ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w porównaniu do pierwszych miesięcy 2011 r." - podał bank.
Do tej pory na Ekstrakoncie Plus klienci zgromadzili ponad 24 mln zł.
Kredyt Bank od 23 maja proponuje klientom nowe konto osobiste z 7-proc. oprocentowaniem środków, bezpłatnym prowadzeniem, przelewami w Internecie, kartą oraz darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów w Polsce. Nowe konto reklamują Krzysztof Materna i Wojciech Mann (więcej na ten temat).
Ponad połowę rachunków otwierają nowi klienci, kolejne 47% to klienci Kredyt Banku, którzy wcześniej nie mieli konta w tym banku, a korzystali jedynie z oferty depozytowej lub inwestycyjnej. Konwersja dotychczasowych klientów na nowy rachunek, Ekstrakonto Plus wynosi 2% sprzedaży.

Dodatkowym efektem kampanii jest zwiększenie zainteresowania ofertą banku wśród mikrofirm (SOHO). Od początku kampanii Bank pozyskał już ponad 700 nowych klientów z tego segmentu.











